torsdag 22 januari 2009

when the sadness comes for you

Okej, inte som att den är perioden är som maj -07 när jag åkte till Uppsala med gråten i halsen och två bag-in-box i en påse men ändå inte bra. Inte bra alls. Tänker på en del som min PS sa om att ha avslutat något stort kreativt och tomheten som är klassisk påföljd i kombo med min rädsla för auktoriteter och det som hände igår. Men ändå. Liksom.

Varför inte bara åka till Indien och komma hem barfota..

Jag sa till Asimna förra terminen att jag kände mig så pensionärsaktig eftersom det enda jag ville var baka och ligga hemma och läsa böcker. Inte vara ute och härja, inte samhällsengagera mig, inte nåt annat.

Men se på tusan!

Senaste veckan har jag varit en jävel i järnet. Halvdrunknat i ölkannan. Osv.

Ser jag kombon?

öl öl öl
+
sadness

Men det är ju så skoj! Fuck Proust.
/a

Inga kommentarer: