måndag 5 januari 2009

minns du?

Photobucket

Den här bilden togs på nyårsafton för två år sedan. Tänk vad mycket som har hänt! På den tiden så bodde vi ihop. Vi sågs ju mer då, det blir ju så när man delar en skabbig andrahanstvåa. Vi hade en annan blogg då, den var väldigt bra (och jag var mycket ledsnare och skrev mycket bättre då) och finns kvar på vår profil här.

Några timmar efter att den här bilden togs var Andrea på mitt ex nyårsfest och jag var på en fest där jag knappt kände någon. Jag var lite deppig för jag hade gärna velat gå på mitt ex fest. Det var en himla tur att jag inte gjorde det för på tolvslaget träffade jag han som är min sambo nu. Han som sitter bredvid mig och spelar WOW och som jag hoppas kommer finnas med mig tills vi dör. Jag hoppas dock på att han inte kommer att spela WOW lika länge. Jag hoppas att WOWs servrar får ett massivt virus och exploderar för att aldrig kunna byggas upp igen.

Jag hoppas att jag kommer att känna Andrea tills jag dör också, och att vi kommer dra oss till minnes våra ungdomseskapader på Stockholms indieklubbar när vi är 65+. Och att hon aldrig börjar spela WOW.

/j

1 kommentar:

padam padam sa...

däremot har jag börjat spela tv-spel igen efter ett spontant shoppingdåd på tradera för några hundra. fett NICE. bye bye school! /a