onsdag 23 juli 2008

inga snyggingar på mig tack

Jag såg en tjej idag som hade en pinuppa tatuerad på armen. En söt tjej med en yppig, timglasformad, långbent 50-tals barbie på armen. Inget fel på pinuppor, men jag skulle aldrig vilja ha en på armen. Liksom, gå runt med någon som är snyggare än en själv på sig själv. Jag tror min bikiniångest skulle öka exponentiellt om jag tvingades stirra på en kropp som var mycket hetare än min varje gång jag speglade mig.

Att tatuera en dylik dam kanske man gör för att man på någon vänster vill hylla den kvinnliga formen, men min egen form skulle ju bli hånad om jag gaddade in en. Men om jag var tvungen, verkigen tvungen, skulle jag skaffa en som var valkig och hårig.

så här ser jag inte ut i bikini

2 kommentarer:

padam padam sa...

öööööööööh, what?

du är ju hotter than evaH

Anonym sa...

visserligen, men jag är ju verklig med allt det som följer med. Inte en tecknad dröm. Att tatuera in en pinuppa vore för mig som att tatuera in pamela anderson. Det blir ju inte mer rätt, eller mindre idealiserande, bara för att bruden har femtiotalsoutfit.
/j