måndag 21 juli 2008

donera här

Hoppla hoppla, nu är det någon som har bjudit på mina emosockor på tradera. Hoppas de går upp till åtminstone... 30 kr. Ty jag är så pank att jag inte längre har vänner utan bara sugarmamas.

Snart lön, snaaaaaaaaaaaaart jag kommer kanske dö svältdöden innan dess. När jag flyttade hemifrån så klarade jag mig på 1500 efter att hyran var betald. Ingen matvara fick kosta över 10 kr. Ändå var jag jämt ute och festade och klubbade som attans. Kanske berodde det på att jag hävde en liter vin på förfesten, kanske på att knäckebröd med linser var en helt ok middag. Vad har hänt, min kropp har blivit gammal, den kräver finöl och fettsprakande middagar samt har börjat föredra kvalité framför kvantitet. Hur ska det sluta? Antagligen med att jag tillbringar mina sista dagar på divan och blir matad med guldpläterad tryffel och champagne från 1920-talet. Det är onekligen något att se fram emot.
/j

5 kommentarer:

padam padam sa...

måste säga att jag är imponerad. men ta för i helvete bort ellipsligaturen! ...hehe /a

padam padam sa...

vad?

Anonym sa...

jaha nu vet jag. Ville få en avdelning mellan padam padam och resten. vad sägs om Padam padam

... and then some. Alltså ellipsligaturen (oooh) före and. Eller bara strunta i det.
/j

padam padam sa...

hellre det! jag är petig med sådant. södergran fick det att stå mig upp i halsen! /a

Anonym sa...

ja det är sant, det är inte så snyggt. Ett typografisk faux pas.
/j