måndag 11 augusti 2008

här ska lyftas skrot

Idag ska jag till ett gym. Jag har aldrig varit på ett gym förut. Gym är liksom inte min grej. Det här är mer min grej:



Dessutom heter gymet Iron Gym. Det låter tufft och hårt. Något för riktigt bastanta kroppsbyggare. Jag tror inte att jag kommer inge så mycket respekt. De hårda muskelknuttarna kommer antagligen skratta åt mig när jag försöker mig på en tvåkilos bänkpress i mina rosa velourbyxor. Jag har inte några häftiga gymkläder heller, nämligen. Gympapåsen eldade jag upp så snart jag slutade gymnasiet (nä men nästan. Gömde den i en garderob). Så jag borde skaffa mig en gymoutfit värdig iron gym. Typ det här:


/j

1 kommentar:

Désirée sa...

Jag förstår dig.
Är så trött på alla som ska starta ett nytt hälsosamt liv på måndag.
Själv jobbar jag hårt för att ta mig en drink i baren minst en gång i veckan, men det är inte lätt.