torsdag 14 augusti 2008

en favorit i repris

Här är en gammal godning som bloggare tar till när fantasin tryter: roliga googlingar som gjort att folk hamnat på bloggen.

I vår statistik leder "nakenbad" tätt följt av "pinuppa tatueringar" vilket inte kan ha gjort googlaren glad eftersom jag bara ondgjorde mig över dem några inlägg ner.

Priset för de roligaste går till "tomte skrämmer" vilket vi alla som sett morbror lulla in med pappermasken på sned kan hålla med om samt till "allt om tvestjärten" vilket man tyvärr inte hittar här. Kanske kan jag skriva allt om stjärten någon gång, jag har oanade anatomiska kunskaper.

/j

2 kommentarer:

padam padam sa...

Jag har ju skrivit ett LÅNGT inlägg om tvestjärtar! knappast om allt, men om mycket! /a

padam padam sa...

ok... men det var inte allt!