måndag 16 november 2009

Comeback med fet katt

Andy, vad ska vi göra med det här gamla bloggskrället? Våra uppdateringar är ju minst sagt sporadiska. Men jag gillar fortfarande idén om en gemensam blogg (tror inte att jag är tillräckligt intressant för att ha en blogg själv haha) och det är fint att liksom utbyta bloggposter/tankar.

Så för att posta nåt, eftersom jag ser att tjejen med koll på allt, Devil Doll, länkat hit så ger jag lite konstgjord andning till bloggen med några spexiga bilder. På min katt förstås, gud vad jag älskar att prata om min katt och visa bilder på honom, HAN ÄR BÄST! *crazy catlady*

(om jag får barn kommer folk att hata mig, AVSKY mig för att jag drar fram kort på min snoriga älskling i tid och falsettpiper "kolla vad söööööööööööööööt" det kommer att bara att eskalera härifrån.)




Men alltså huggtänderna, kolla vad sööööööööööööööt!

/j

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag känner mig hedrar! Löv the cat! Varför blir katter alltid så j-vla komiska på bild?

padam padam sa...

de är inte så fotogenique? Sen gör det väl sitt till att min katt är asfet och rädd för kamerablixten...

Isabella sa...

Haha jösses så söt! och sicken underbar blogg ni har.

padam padam sa...

hehe "söt" är för det mesta inte vad folk brukar kalla honom, men jag tycker så klart att han är sötast i världen :) Och tack!