lördag 21 november 2009

inatt

Träffade: japan som hängde på mig och skrek "sexy woman!". Sedan hängde han på Gabs och skrek samma sak. Hon svarade honom på japanska, eftersom hon kan det, och han föll baklänges av förvåning. När han åter var i upprätt tillstånd gled hans vän fram och sa att jag hade sexy eyes. Jag såg på honom skeptiskt och plötsligt hade jag nasty eyes.

Gjorde: dansade i skor som inte är gjorda för dans, mina fötter ville gå av på mitten men jag ignorerade de fanskapen och hasade vidare.

Spenderade: 700 spänn på taxi... Farsta-Sollentuna bland annat. Det blir morgondagens ångest.

Lärde mig: att IKKU!!! betyder "jag kommer" på japanska. Brukades flitigt varje gång Gaby höll min hand, gav mig en kram, nuddade min axel etc. Mycket roligt.

Erkände: Att jag gillar house och trance. Jag älskar att dansa till det, i all annan dans måste man dansa så fint, med trance/house måste man bara göra som man vill. Jag gillar det verkligen och struntar i att trancegolvet inte vanligtvis befolkas av tio-centimetersklackar och femtiotalsblåsor.

Fick inte: En hiphopskiva. Gabs vann en skiva, och när hon gick för att hämta den hos dj:n hade han en massa kvar. Jag frågade om jag kunde få en, han sa att jag kunde få den om jag sa vilket mitt favoritband var. Det är ju depeche mode, men då sa han att skivan inte var i tysk marstakt så det här var inget för mig. Jag ville ju utvidga min musikaliska horisont, taskigt!

Är: röksugen! Snor Mickes cigg som ligger här bredvid.
/j

Inga kommentarer: