torsdag 26 november 2009

Åh, saknaden!

Andrea, du måste kolla det gamla photobucketarkivet, om du glömt lösenord kan jag ge dig. Så himla mycket gamla bilder från tiden då vi bodde ihop. Det är väl bara tre, fyra år sedan men det känns som tio. Jag blev så vuxen plötsligt. Och så kollar jag på de här bilderna och blir nostalgisk och längtar tillbaks, trots att hela den tiden var en emotionell berg och dalbana, ett emotionellt jävla extreme (den där läskiga på grönan... *metaformästarinnan*). Nu är det bara smooth sailing och det är ju vad jag alltid ville ha. Men det är liksom inte lika intensivt längre, på gott och ont.

Men hur som, den här gamla bilden, fan vad jag garvade åt den då (sjukt internt):

Photobucket

/j

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahahahaha jaaaaa så jävla bra

b sa...

jag vill också ha lösenord! *känner mig lite delaktig, har tagit bilden*