torsdag 8 oktober 2009

Förfest i sektvandrarhemmet


Depp


Pepp


Sexuellt trakasserad

8 kommentarer:

lou sa...

jag ser helt skräckslagen ut, vilket gör att bilderna är sanningsenliga. /a

Anonym sa...

du ser ut som ett rådjur fångat i strålkastarskenet på den sista, och då passar snusktanten på att utnyttja ögonblicket...
/j

kajsa sa...

beauties!

padam padam sa...

Kajsa, tack! Och detsamma :)

Anonym sa...

Hej Jessica, tack för din fina kommentar på min blogg! Jag vet att jag är väldigt anonym, det ligger nog någonstans i att jag egentligen skäms lite för att erkänna att jag har en blogg haha, kanske dags att komma över det? Allt startade mest som någon sorts dagbok för mig själv och eventen lägger jag upp för att själv hålla koll, men riktigt kul att höra att det glädjer fler än mig! Hur jag har koll? Jag vet inte riktigt, anmäld på tusen nyhetsbrev och Facebook-sidor bidrar nog haha, jag gillar att gå på olika ställen och testa nya säker, säkert därför! Har missat er blogg, men den är riktigt härlig! Gillar verkligen idéen med att ni är två som driver den, kanske en idé att sno! :) //DD

padam padam sa...

Din blogg är väl inget att skämmas för, den är ju asbra! Och så är jag ju nyfiken på dig för att jag tror att vi jobbar i samma bransch, har fått för mig att du jobbar med något reklam/film/marknadsrelaterat (ok, typ den bredaste branschbeskrivningen ever...).

Kul att du gillar vår blogg! Tyvärr uppdaterar vi ju väldigt sporadiskt nu för tiden, får se vad som händer med den.
/j

Anonym sa...

Jo! Jag jobbar med teevee som man så fint säger, TV4 närmare bestämt. Vad sysslar du med? Meeeedia? Det kanske till och med går att läsa någonstans i bloggen men jag har inte kommit så långt tillbaks i historiken ännu :)
//DD

padam padam sa...

Nä det står inte här, jag är lite hemlig med det... vill hålla bloggen separerad från jobbet, så vi är väl inne på samma linje där ;) Men jag jobbar som webredaktör för ett företag som ger rådgivning i reklamfrågor, bland annat.
/j