fredag 20 november 2009

På gång

Fredagseufori, rastlöshet, vinet på kylning och lilla svarta framlagd. Jag har gjort det här i sju år men jag tröttnar aldrig, utgång är det bästa jag vet. (i alla fall nu, en stundade fredagkväll. På söndag kommer jag säkert inte hålla med.)

Fick just sms av Gabs, hon säger gästlista på Mosebacke. Jag som ville till Flickrummet på Sture, men äh det är ju inte stället det är sällskapet.

Härligt med Gabs: Hon är sinnebilden av body-conklänningar, glittrig solbränna och kokosdoftade hår, vilket innebär att jag kan fläska på med hur mycket piffade som helst utan att bli apart. Sånt gillar jag, även om det ibland gränsar till det maniska. Andy sa att jag blir mer fåfäng ju äldre jag blir, det är kanske sant. Jag är skyldig henne många ursäkter för kvällar då jag pillat med det perfekta eyelinerstrecket vid spegeln och hon har stått påklädd och dött av rastlös uttråkning.

Eller rättning, jag är skyldig typ alla jag känner ursäkter för att jag är så förbannat seg. Sorry hörni.
/j

Inga kommentarer: