torsdag 12 mars 2009

FAIL!

Igår lät jag käften glappa för mycket till en journalist som ringde jobbet. Inte för att vi har något att dölja, men man kanske ändå borde vara lite restrektiv till vad man häver ur sig till kvällstidningar... Fick ångest och trodde på allvar att detta skulle leda till feta löpsedlar, ville säga upp mig på stört. Min största skräck är att misslyckas så att andra drabbas. Det var skit samma om jag fick D på en tenta, men att ha ansvar, att FÅ ansvar och sedan fucka upp... Gud jag får en hjärtattack när jag tänker på det.

Imorse frågade jag min chef med bävan om hon hört något mer från journalisten. Det hade hon inte gjort, och hon undrade om jag var orolig. Lite smått, underdrev jag och hon svarade att det där är väl inget att ligga vaken över. Nej nej, inte alls, ljög jag.

/j

3 kommentarer:

Anonym sa...

vad sa du då? att du brukar blogga på arbetstid? ;P

/a

Anonym sa...

men haha! Neej fast jag kan ju inte säga vad jag sa här *paranoid*

Anonym sa...

FRA! FRA!

/a