lördag 27 december 2008

typ sjukt snygg

Liksom HÄRLIGT att det äntligen handlar om en kvinna i SVTs julsatsning. Nu pratar jag självklart om Selma Lagerlöf i serien med samma (för)namn. Men SUGIT att det visar sig att Selma egentligen handlar om en jävla man som försöker sabba allt för henne. Liksom är inte hennes liv nog intressant ändå UTAN att handla om en man? Så jävla störigt. Första Siciliendelen var bättre tycker jag. Ändå totalt splittrat. En besvikelse. Dock oslagbart som vanligt att få se lite sekelskifteskläder. För att inte tala om en oerhört skrynklig Strindberg. Usch.

Hela natten igår och hela dagen idag har jag läst New Moon av Meyer. Sjukt beroendeframkallande. Det värsta med den där jävla kvasilitteraturen är att livet blir meningslöst utan den. På så sätt smart att skildra förälskelsen ur ett övernaturligt perspektiv eftersom det är precis så det känns när man själv är riktigt jävla äckelkär. Det krävs att man inför en övermänniska som är perfekt på alla sätt för att kunna förklara vad det sker när man har ramlat. Jävla skit. Jävla skit. Och sånt tror man på. Liksom EDWARD BITE ME!!!

Saken blir ju inte direkt bättre av att film-Edward är typ the hottest babe EVAH. Jävla Meyer. Jävla mig. Jävla Edward. Inte ens gossip girl-chuck är snyggare.

Gud vad jag känner mig som en tonåring. Men det här med att skriva deep shit har jag fan lagt av med. Det är så depressivt och eftersom jag enligt en säker källa har varit depressiv sen jag var barn antar jag att det är dags att lägga av någon gång.

Därför ska jag nu ta tag i nästa tegelsten om Edward.....tredje delen Eclipse. Say bye bye to någon sleep tonight liksom. Och syrran är på fest med sitt gamla gäng inne i stan så jag ska hämta henne någon gång inatt. Lika bra att vara vaken.......... EDWARD, HERE I COME!!!!!


/a

Inga kommentarer: