torsdag 25 december 2008

En dålig sak med mig är att jag alltid tror på människor när de säger att vi ska göra någonting fantastiskt. Sen skrattar alla åt mig när jag likt Ruth i Six feet frågar "när vi ska åka?".

Eller egentligen kanske det handlar om att jag borde umgås med människor som faktiskt gör saker och ting. Och inte bara går och handlar eller köper extra fin choklad utan åker till Paris då och då. Spontant så där. Och bjuder med mig förstås. Jag har ju inga pengar.

Eller varför inte bara en tur i skogen

då och då

/a

2 kommentarer:

padam padam sa...

Jag vill ta en tur i skogen ofta! Det finns skog här, så om du kunde masa dig hit någon gång (HINT HINT) så kunde vi gå i den.

/J

padam padam sa...

lätt. just nu säger jag ja till vad som helst. till och med sweet valley! /a