lördag 1 augusti 2009

hej

För det första: Femte elementet är en fantastisk film! Hur kan man inte gilla en film som man får kort där det ploppar upp en gubbe som säger "You're a winner!" med rolig röst?



Igår såg jag thåström, han är fin. Min klasskamrat från lågstadiet var vakt och stod framför scenen. Det var sjukt, en gång var jag kär i honom, det var konstigt. Typ i sjuan eller så, då hade han svarta spikes och svinstora skatebrallor. Idag är jag bara kär i en och det är jocke thå, han är så otroligt fin. Framförallt när de spelade Miss huddinge -72 och Fanfanfan. SEn var det en kille som blev kär i mig också, hur man nu kan intressera sig för någon annan än THÅ när han är några meter från en, där man står pressad mot kravallstaketet precis som när man var fjorton bast och full i fan och hade långt hår (JAJA). Den där killen försökte i alla fall skydda mig från alla fulla äckliga typ bakom, det var rart av honom men jag blev ändå förbannad typ: "TRORU INTE JAG KAN RÅ OM MIG SJÄLV ELLER"- sa dock inget och armbågade mannen bakom mig, som envisades att lägga sitt huvud på mig axel, i magen- LOL!!

thå thå thå thå
i miss yooou

inte som att jag saknar honom lika mycket som jag saknade billy c när han hade sjungit stand inside your love för mig förra året, då höll jag på dö på riktigt och grät till och med, men jag saknar dig mycket joakim, du var så fin och bra igår och jag ringde till Linus när du spelade Die Mauer för att det är min och hans låt och han ringde mig när du spelade Die Mauer på Kirunafestivalen. Det var fint. Inte för att det hörs något genom telefonerna men ändååå, lite känsla borde det ju bli.

Du har en fin mössa också, skjortan däremot var lite för åttiotal. Men mest gillar jag din blick, den är så genomskinligt vansinnig på något sätt.


Och ikväll ska jag se Anna Ternheim sjunga What have I done och Shoreline och allt det där, jag ser fram emot det, även om det känns lite jobbigt att fixa håret just nu. Men bubbel har vi- det är väl allt som krävs?

3 kommentarer:

padam padam sa...

men hon är ju så dåååålig, hon som spelar den orangehåriga...

lou. sa...

milla jojo? nej hon är ju fett het

Jessica sa...

Jaaa det tycker Micke också. Han frågade om jag kunde färga håret orange, det lilla aset.