söndag 14 juni 2009

Ich bin ein Berliner

Nä, men jag vill tillbaks! Är sjukt nöjd över lägenheten jag hittade, tjatade på Micke att det skulle kunna vara vår andra lägenhet, home away from home, en lägenhet i Berlin fatta vad coolt och sådär, men han var inte så begeistrad i staden som jag. Jag får åka med vänner, det skulle lindra mitt aldrig-bott-utomlandskomplex en aning.

Vi såg Depeche, Micke studsade som en euforisk gummiboll bredvid mig och sjöng med. Själv var jag lite mer reserverat hänryckt, men när de spelade Strangelove var det bra nära en religiös upplevelse. När vi kom hem tog jag den här bilden, den är lite episk, jag är nämligen full men ser inte ut som den på gränsen till sönderfall alt. somnande spillra till kvinna jag brukar se ut som på dylika kort:


Vi åkte båt och drack öl:


Spanade in flodhästungarna på Zoo. Så söta, kolla tjockisbenen, små grisar!


Och var himla romantiska:


/j

1 kommentar:

ruby sa...

NAAAAAW!!!!!