torsdag 25 juni 2009

Fett me stek

Jag är så jävla stekig. Ligger i en solstol på gräsmattan under ett blått parasoll med matchande diadem och örhängen samt ett par gigantiska nicole richie-brillor. Mammas minimala svarta trekantsbikini från typ -67. Läser Stendhal och sippar iste ur ett sugrör i exakt samma färg som örhängena. Nu har jag övergått till Lessing. Hundarna sover i skuggan bakom stolen. Mamma köper glass. Det är 28 grader.

Stekig men fett deppig. Har inte skrivit på flera dagar och har kommit till den punkt i bortträngandet att jag "ger upp" vilket är mycket deprimerande. Kan inte ens kedjeröka fgs!

Snart går det över. Förhoppningsvis. Har planerat in att bli dödsfull i några dagar. Efterföljande bakfylleångest kommer stegra den vanliga ångesten vilket kommer leda till en kollaps vilket resulterar i att jag skriver. Förhoppningsvis. Annars får jag väl avnjuta resten av sommaren på psyket. TJOHEJ!

Inga kommentarer: