söndag 21 juni 2009

en midsommarnattsfylledröm

Jag badade faktiskt också, två gånger i rad med en obligatoriskt bastuplåga före och efter. Jag hatar att vara i bastu(ar?)(s?). Alla var nakna utom jag också, trots att jag var den enda som inte hade med mig badkläder. Av någon anledning får det mig att tänka på Eriksdalsbadet 2007...

Annars drack vi en miljon glas vin, spelade spel, ramlade runt, lekte lekar, pratade religion, litteratur och politik. Det gamla vanliga, jättetrevligt.


Nu börjar arbetsveckan snart... ska bara hoppas på att det är någon FANTASTISK storfilm på tv ikväll...... (Dessutom har jag nog blivit förkyld, och stört solbrun. Vet inte vilket som irriterar mig mer)

/a

1 kommentar:

Anonym sa...

Men bastu som är så trevligt. Allra helst när man är naken haha!

Jag vill också ha bra film ikväll, men vi verkar inte ha tur.