tisdag 15 december 2009

Annalkande 25-årskris

De senaste dagarna har jag haft en längtan efter att dra på mig korsetten och hela synt-goth-outfiten för att sedan gå till typ Tech-noir och dansa till Fade to Gray.

Jag vill ha billigt tyskt lantvinsfylla, lukten från rökmaskinerna och ett jublande nittonårigt hjärta på EBM-golvet. Jag vill till och med stå i kö i en timme med samma billiga vin insmugglat i en liten pet-flaska under jackan.

Måste vara 25-årskrisen som smyger sig på, nu när jag sitter stadigt parkerad framför en dator hela dagarna och sedan går hem till mitt stadiga förhållande. Vilket är jättefint, men åh, hela Tech-noirtiden, den var fin den med!



Här är jag back in the days, poserar stenhårt i korsetten som var det dyraste jag någonsin köpt. Jag hade på mig den jämt när jag gick ut, fattar inte att jag orkade.

/j

Inga kommentarer: