torsdag 16 juli 2009

Ibland vill jag att Andrea ska komma hem

Äh, ibland och ibland, hela tiden.

Här tänkte jag sätta in en spexig bild på oss, men alla är så gamla. Vi behöver nya! När du kommer hem kan vi ta några, kom till mig så bjuder jag på pasta med cashewpesto (jag har avancerat från tomatsåsen, men håller kvar vid såstemat).

Sen vi pratade sist har jag gjort detta:

* Blivit vän med ett barn och insett att de inte är så läskiga.
* Gått på min första halvlagliga technofest i en hangar i Västberga (när jag sa det till Josse garvade hon och sa att det är sånt man gör när man är 17, inte nästan 25. Ungjävel.)
* Fortsatt restaureringen av armar. Fan vad meckigt och dyrt det är.
* Fiskat upp en gädda. Jag vet att du inte gillar fiske, det gör ju inte jag heller egentligen... Jag trodde inte att gäddfan skulle nappa. När det gjorde det fick jag panik och skrek HJÄÄÄÄLP HJÄÄÄLP så att det ekade över sjön och sedan MICKE TA BORT DEN MICKE TA BORT DEN TA BORT DEN NUUUUU!
* Orsaken till fisken var att vi ville dra upp en abborre till Dante, Mickes högst älskade katt. Dante älskar aborrar och skulle få njuta av det en sista gång... Han ska avlivas imorgon. Så sorgligt, men nödvändigt antar jag. Katten kan knappt gå, har ont överallt och fyller 18 snart. Usch.

Vad gör du?
/j

Inga kommentarer: