söndag 10 maj 2009

just nu del 2

* Har jag nackspärr. Det gör så jävla ont! Fast det gjorde ondare imorse, när nacken knakade till. Jag låg i sängen, sådär lättjefullt som man gör om söndagsmornar när man har ett oantastligt samvete eftersom kvällen innan blev tidig och måttlig. Det händer inte ofta, medger jag, men det var en sådan där sällsynt självgod söndag. Solen silades mellan persiennerna, jag sträckte på mig och KABRAK så snärtade det till någonstans inne i nacken. Jag skrek och friden var bruten, det kan hända att jag även grinade en skvätt och skrämde slag på en nyvaken sambo. Nu kan jag inte vrida huvudet åt vänster, eller uppåt.

* Har jag på mig en foliehatt, foliehatt kommer att bli stort i sommar. Ett plus är att utöver din höga modegrad så kommer ingen att kunna läsa dina tankar.

Nej så kul var det tyvärr inte, jag hennafärgar håret och har slagit in alltihopa i plastfolie. Hennan var ett helvete att få på. Det luktar som en blandning av pesto och gräs (alltså, gräs man blir kul av) och ser ut ungefär som en komocka. När jag skulle ha in smeten i håret kapitulerade jag inför kladdet och gjorde det naken. När Micke kom in i badrummet och såg mig näck med bajssmet i håret tackade han sin lyckliga stjärna för denna erotiska dröm.

Andy min panda vad sägs om att vi beger oss till Berns imorgon eller på tisdag? Edemamebönor och öl, I know you want it.
/j

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag kan inte, jag är ett vrak, jag kan inte dricka något mer på i alla fall fem dagar, jag kommer att få abstinens men det kan inte hjälpas, jag är en fadäs, jag måste skriva min uppsats, den ska fan vara inne på måndag och jag har gjort ungefär 20%, jag är skräp, jag är en riktig dumbulle, sälj mig på Ebay, sälj mig! Gör det bara!

Anonym sa...

sötbulle! Skriv på uppsatsen så ses vi efter måndag!
/j