onsdag 20 maj 2009

@Andrea

Andrea, det var länge sen vi sågs. Jag vill se dig och prata länga, dricka vin och röka vattenpipa på min balkong med grönsaksodlingar som du smädade på fb. Jag är dock full av förtröstan - min balkong kommer snart att prunka av närapå obscent frodiga grönsaker.

Skriv lite här! Jag vet att du är upptagen med att skriva annat, men roa en gammal vän på jobbet.

Fast allt jag skriver här är så. SATANS. TRÅKIGT. Jag är nojjig för vem som kan läsa. Inget kan jag skriva om när, rent teoretiskt, hela världen skulle kunna se. Rent praktiskt är det iofs bara du och jag som läser här.

Det var skillnad på gamla bloggen, då vräkte jag ur mig allt och det var fan så mycket intressantare, och bättre. Nu tänker jag på chefer, på jobbkamrater, på gamla kärlekar och nya. Jag har blivit tråkigare för att jag har mer ansikte att förlora.

Eller så har jag bara blivit tråkigare.

Vi borde ses iaf, på lördag.

/j

Inga kommentarer: